Thursday, October 22, 2015

Sesungguhnya aku merindui mu..........






Ayahanda dan bonda ku.

Kita tidak lagi berbicara , kita tidak lagi tersenyum dan ketawa.
namun kenangan terhadap mu selalu bermain di hati dan jiwa aku.



Bonda
Aku selalu menantap wajah mu dan bagi aku wajah mu lah yang secantik cantiknya wanita di dunia ini. Ayah pula lelaki tanpan dan kacak.

Aku selalu merindu wajah ini dan mahu saja aku berkata dan bercakap dengan mu setiap kali aku
terlihat bayangan mu. Aku rindu masakan ibu.

Bonda selalu datang dan memeluk ku setiap kali aku terlena di sejadah. Di sejadah ini juga tempat aku sentiasa mendoakan ayah dan ibu agar diampuni segala dosa mu. tempatkan ayahanda dan bonda bersama orang orang yang solih ,di jauhi pintu neraka dan sejahteralah diri mereka di sisi Allah SWT.

Ayahanda
Aku sering merindukan saat  kita sama sama minum di kedai kopi setiap kali aku  pulang ka kampung. aku akan membawa mu jalan jalan naik kereta dan kita pergi minum kopi dan berbual bual
mengenai keluarga.

Ya Allah ampuni lah dosa kedua dua orang tua ku, tempatkan mereka bersama kekasih kekasih mu.
Sesungguhnya aku amat merindui kedua dua mereka.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

 

blogger news

.

Blogroll

About

.